poniedziałek, 27 lutego 2012

rozkwitający pąk-
babcia zawiązuje chustę
wnuczce

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba to przedwiosenne haiku.

    Pozdrawiam, Sebastianie,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Karolu..:-)

    Nawiązać taki kontakt babcia-wnuczka..
    rzadki to widok..

    pozdrawiam Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stara kobieta
    dźwiga w rękach
    gwiazdozbiór wspomnień
    otulonych chustą
    wokół dziewczęcej szyi

    chustę pod szyją mam, bo jeszcze zimno
    w niej - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dźwigać taki bagaż to zaszczyt
    dzielić się nim to przywilej
    być potrzebnym to szczęście

    popatrz jak pączkują pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sebastianie
    miałam szczęście być takim pąkiem
    Dziękuję
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  6. Ireno.

    A ja mam szczęście się o tym dowiedzieć :-)

    Bardzo dziękuje.

    Sebastian.

    OdpowiedzUsuń