czwartek, 5 kwietnia 2012

Popołudniowy sen



                                              poszedłem nad rzekę
                                              słysząc codziennie jak wartki nurt
                                              nawołuje do siebie spragnionych
                                              tego dnia podszedłem bliżej
                                              widząc w niej jakieś odbicie
                                              zapytałem siebie
                                              czy to jestem ja ?
                                              nikt nie odpowiadał
                                             dopiero gdy odwróciłem się
                                              tyłem do rzeki
                                              z jej toni wyłoniła się postać
                                              powiedziała mi
                                              teraz widzę kim jesteś
                                              rozpoznałem ten głos
                                              to byłem ja                          

18 komentarzy:

  1. ...gdyby to było takie proste.............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...to i tak znalazłby się ktoś kto by nam to wszystko utrudnił.....

      Usuń
  2. ...życzliwość ludzka nie ma granic :).......chyba tak to już jest , że całe życie szukamy siebie i przeważnie się nie znajdujemy.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...owszem znajdujemy ale nie zdajemy sobie z tego do końca sprawy...życzliwość nie zna paszportów...;-)

      Usuń
    2. Tak sobie myślę, że tym jesteśmy co zostawimy po sobie odchodząc

      Usuń
    3. ...dopóki pamięć nie pokryje się warstwą kurzu...
      ...dbajmy o jej połysk...

      Usuń
  3. ...czasem warto choć ten kurz ocalić.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...by na końcu powiedzieć...
      ...STRACIŁEM WSZYSTKO OCALIŁEM TYLKO KURZ...

      nie dopuścimy do tego...:-)

      ps. ,,wspomnienie będzie dla mnie pocieszeniem,czymś w co można wierzyć''Siódma pieczęć''I.Bergman 1957r.

      Usuń
  4. .

    seeking the self
    i did not recognise my "self"`
    subside calling

    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie jestem-staję się
      staję się tym,kim myślę,że jestem
      albo tym, kim wy myślicie,że jestem.

      Andre Gide

      Usuń
    2. lub staję się tym, kim jestem, a nie próbuję stawać się tym, kim nie jestem...

      Usuń
    3. ...każda próba,każdy możliwy wariant..
      ...bycie i ,,nie bycie'' sobą..
      ...to kalejdoskop,,Ja''.

      Usuń
  5. "Kim jestem", jeśli nie promieniem słońca zaplątanym w czyjeś włosy...

    Pozdrawiam ze złotą szkatułką wspomnień w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. palące słońce
    spod morskiego horyzontu
    jak tryumfalny bicz
    zieje strachem
    obcych frontów

    bursztynowe pozdrowienia z wybrzeża..:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wartki nurt nawołuje spragnionych
    odbicie milczy więc to nie byłam ja


    - jeszcze raz dobrych świąt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wartki nurt nawołuje-
      Wesołych Świąt
      dołączam się do jego głosu..;-)

      Usuń
  8. Poszedłem nad rzekę, spotkałem siebie. Zawsze już będę tam wracać.
    Serdeczności świąteczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...tak wracać i nie odwrócić się przy kolejnej próbie.

      pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń