poniedziałek, 8 lipca 2013

czułość

                                                       Matemblewo
                                                         



                                                  odprowadzam ciszę
                                                 po kolejnych cyfrach
                                                   telefonicznej tarczy
                                             czy jej szept zdoła czułość
                                               jasną zielenią przywabić

6 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba to odprowadzanie ciszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...odprowadzam z radością wzrokiem twój komentarz...;-)

      Usuń
  2. To mój pierwszy komentarz na Twoim blogu Sebastianie, choć często tu zaglądam ...:)
    Czytam Twoje utwory i ... za każdym razem zostaję bez słów.
    Teraz też...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj serdecznie :-)

      Miło mi,tym bardziej,że lubię, na sobie, czuć oddech czytelnika.Jeśli moje prace przemawiają do ciebie, jest to dla mnie wystarczająca nagroda i wyróżnienie.Zapraszam zawsze,tutaj wszystko dzieje się wolniej.

      pozdrawiam S.

      Usuń
  3. Bardzo przyjemnie się czyta :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...takie komentarze również,to dobry dla mnie znak...:-)

      serdeczności S.

      Usuń